Evaluation

Theses

Year    Student Type Title (PL) View   
2023 Mariusz Duka PhD Wyznaczanie rankingu stron WWW algorytmem ISOWQ Rank PDF
2022 Natalia Jabłońska master Wpływ wycofania third-party cookies na retargeting PDF
2022 Kowalczyk Jacek master Świadomość oraz nastawienie do korzystania z kryptowalut wśród polskiego społeczeństwa PDF
2022 Grabowska Dominika master Budowanie wizerunku marki za pomocą wideo marketingu na przykładzie TikToka PDF
2022 Adamczyk Katarzyna bachelor Skuteczność algorytmów rekomendacyjnych na platformie streamingowej Netflix PDF
2022 Gajowczyk Przemysław bachelor Wpływ lootboxów na graczy komputerowych i mobilnych PDF
2022 Skrzyp Piotr bachelor Postrzeganie probabilistyki w meczach esportowych PDF
2022 Grzanka Magdalena master Social media i ich wpływ na wizerunek firmy przed i podczas wojny na Ukrainie PDF
2022 Kotas Zuzanna master Wpływ pandemii COVID-19 na działalność turystyczną oraz rozwój e-turystyki PDF
2022 Olma Karolina master Satysfakcja klientów z użytkowania bankowości mobilnej PDF
2022 Zinatulina Anastasiia bachelor Budowa strony internetowej PDF
2022 Watoła Szymon bachelor Mikropłatności w darmowych grach PDF
2022 Kępka Patrycja bachelor Czynniki wpływające na motywację oraz satysfakcję graczy gier wideo PDF
2021 Jedziniak Dominik bachelor Implementacja aplikacji do zarządzania domowym budżetem „BPlan” PDF
2021 Maj Artur bachelor Rozwój systemów asystujących kierowcę. Od wspomagań po autonomiczne samochody PDF
2021 Kałuża Monika bachelor Gra poważna dla uczniów szkół średnich przygotowująca do matury podstawowej z matematyki PDF
2021 Kuśka Ireneusz bachelor Projekt systemu Web CMS PDF
2021 Szewczyk Sebastian bachelor Algorytm wyszukiwania drogi jako element sztucznej inteligencji w grze PDF
2020 Torchała Anna master Analiza działań reklamowych biura podróży Radsas Fun oraz ocena wpływu pandemii COVID-19 na promocję marki online PDF
2020 Szołtysik Michał master Wpływ mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych na budowę relacji z klientami i wynik finansowy przedsiębiorstwa przed i w trakcie pandemii Covid-19 na przykładzie klubów piłkarskich PDF
2020 Nowak Mateusz master Reklama produktów i usług w mediach społecznościowych przed i w czasie pandemii COVID-19 w Polsce PDF
2020 Kowalczyk Martyna master Czynniki rozwoju e-turystyki w Polsce z uwzględnieniem COVID-19 PDF
2020 Gałka Piotr bachelor Czynnik losowy w grach e-sportowych na przykładzie gry Playerunknown's Battlegrounds PDF
2020 Pyszny Krzysztof bachelor Akceptacja rozwiązań technologii chmurowej wśród użytkowników PDF
2020 Pomikło Sebastian bachelor Wpływ czynników zewnętrznych na wirtualny rynek w trybie Ultimate Team na przykładzie gier serii FIFA PDF
2020 Majerczak Przemysław bachelor Fake news - realne zagrożenie XXI wieku PDF
2020 Łukowicz Krzysztof bachelor Czynniki wpływające na satysfakcję użytkownika z korzystania z profilu społecznościowego na przykładzie organizacji e-sportowej PDF
2020 Lenartowicz Marcin bachelor Analiza możliwości rozwoju przedsiębiorstwa z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Instagram PDF
2020 Kurczewski Robert bachelor Wpływ odczuwanej satysfakcji z „okienek” na odczuwaną efektywność nauki PDF
2020 Krzyżowski Filip bachelor Tworzenie więzi kibica z klubem piłkarskim w mediach społecznościowych PDF
2020 Gawron Magdalena bachelor Analiza zachowań użytkowników wirtualnych walut przy użyciu modelowania równań strukturalnych PDF
2020 Girek Jakub bachelor Firmowa aplikacja internetowa wykorzystująca szkielet Bootstrap PDF
2019 Kątny Kamil master Wykorzystanie informatyczne w edukacji szkolnej PDF
2019 Sołtysik Magdalena bachelor System komunikacji wizualnej fundacji Śląski Króliczok, jako element kreowania wizerunku PDF
2019 Bula Magdalena bachelor Marketing mediów społecznościowych w turystyce PDF
2019 Biber Jarosław bachelor
Metody i narzędzia wykorzystywane do pozycjonowania w Google
PDF
2018 Apczyński Jakub master
Analiza współczesnego gracza gier komputerowych
PDF
2018 Sypuła Szymon bachelor
Zastosowanie rozwiązań chmurowych w innowacyjnym przedsiębiorstwie
PDF
2018 Nowak Mateusz bachelor
Elementy optymalizacyjne wpływające na dostępność i pozycję stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google
PDF
2018 Szołtysik Michał bachelor
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez kluby piłkarskie w celach marketingowych i wizerunkowych
PDF
2018 Zagała Kacper bachelor
Świat e-sportu w opiniach graczy na przykładzie serii gier FIFA
PDF
2018 Nowak Patryk bachelor
Języki, narzędzia i technologie wykorzystane w procesie tworzenia stron internetowych
PDF
2018 Cyrulik Tomasz bachelor
Narzędzia Google w nowoczesnym marketingu w Polsce
PDF
2017
Adamczyk Przemysław
master
Wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w branży ogrodniczej
PDF
2017 Marczyk Natalia master
Ocena skuteczności internetowych działań promocyjnych na przykładzie Ośrodka Wczasowego Wrzos
PDF
2017 Jacek Natalia master
Rola marketingu internetowego w e-sklepie Babyland
PDF
2017 Kurpisz Kamil master
User Experience jako narzędzie rozwoju witryn internetowych
PDF
2017 Burek Karol bachelor
Wpływ procesu pozycjonowania na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google
PDF
2017 Krawczyk Ariel bachelor
Rozwój trendów marketingu oraz mediów społecznościowych w turystyce
PDF
2017 Rodek Magda bachelor
Tworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords
PDF
2017 Adamczyk Roland bachelor
Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego na platformie IAI-Shop
PDF
2017 Kątny Kamil bachelor
Komercyjne wykorzystanie mediów społecznościowych
PDF
2017 Chlebek Paweł bachelor
Optymalizacja witryn internetowych pod urządzenia mobilne
PDF
2017 Grzybek Jakub bachelor
Pozycjonowanie witryn internetowych w systemach zarządzania treścią
PDF
2017 Górecki Marcin bachelor
Wpływ aplikacji mobilnych na rozwój mediów społecznościowych
PDF
2017 Ciszek Monika bachelor
Budowa wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych
PDF
2017 Kocjan Weronika bachelor
Serwisy społecznościowe jako potencjalne źródło zagrożeń cywilizacyjnych
PDF
2017 Witkowski Przemysław bachelor
Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w przedsiębiorstwie i ich wpływ na zachowanie konsumentów
PDF
2017 Sikora Tadeusz bachelor
Symulacja ekonomiczna w gospodarce wirtualnej na przykładzie World of Warcraft
PDF
2016 Oszczęda Martyna master
Innowacje w bankowości elektronicznej na przykładzie wybranych państw
PDF
2016 Palicki Paweł master
Marketing przedsiębiorstwa: potencjał oraz przykłady e-marketingu w przedsiębiorstwie
PDF
2016 Paniczek Michał master
Świadomość bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej
PDF
2016 Chrząstek Adam master
Realizacja paradygmatu programowania obiektowego na przykładzie wybranych języków obiektowych
PDF
2016 Rycko Aneta master
Analiza bezpieczeństwa finansowego w bankowości elektronicznej
PDF
2016 Wiewióra Robert master
Użyteczność jako podstawa dobrze zaprojektowanego serwisu internetowego
PDF
2016 Cieśla Łukasz bachelor
Porównanie systemów płatności mobilnych występujących na polskim rynku
PDF
2015 Stukanova Olena master
Bezpieczeństwo technologiczne i prawne handlu elektronicznego na przykładzie Polski i Ukrainy
PDF
2015 Foit Aleksander bachelor
Strona internetowa jako przykład zastosowania e-marketingu
PDF
2015 Obetkał Adrian bachelor
Wpływ pozycjonowania oraz user experience na widoczność, użyteczność i atrakcyjność witryny internetowej w doświadczeniu użytkownika
2015
Adamczyk Przemysław
bachelor
Rozwój firmy z wykorzystaniem narzędzi e-biznesu
PDF