| Year | Student | Type | Title (PL) | View | 
|---|---|---|---|---|
| 2025 | Ważna Zuzanna | bachelor | Wpływ mikropłatności w grach Free-to-Play | |
| 2025 | Stokfisz Mateusz | bachelor | Analiza zachowań rynków bukmacherskich w kontekście ustawionych meczów | |
| 2025 | Stanisz Natalia | bachelor | Wpływ user experience na konwersję w sklepach internetowych | |
| 2025 | Sikora Tymoteusz | bachelor | Projekt Systemu Web IMS | |
| 2025 | Malecińska Wiktoria | bachelor | Wpływ algorytmów rekomendacyjnych na uzależnienie od TikToka | |
| 2025 | Kozicki Benedykt | bachelor | Podstawy tokenomii w kryptowalutach: tworzenie I akumulacja wartości tokenów | |
| 2025 | Piotrowski Jakub | bachelor | Modelowanie predykcyjne w ocenie ryzyka przestępstw podatkowych z wykorzystaniem metod uczenia maszynowego | |
| 2025 | Jagiełło Aleksander | bachelor | Wpływ algorytmów rekomendacyjnych na decyzje zakupowe użytkowników platform e-commerce | |
| 2025 | Gocyła Adrianna | master | Motywy wykorzystania Chat GPT przez studentów | |
| 2025 | Puszczyński Piotr | master | Wpływ sztucznej inteligencji na proces wyszukiwania informacji na przykładzie Google AI Overviews | |
| 2025 | Skwarło Igor | master | Wpływ rozszerzonej rzeczywistości (AR) na handel detaliczny | |
| 2025 | Grabowska Justyna | master | Analiza skuteczności UGC w porównaniu z tradycyjnym marketingiem na TikToku | |
| 2025 | Mizielska Oliwia | master | Wpływ TikToka na kształtowanie preferencji żywieniowych | |
| 2025 | Szczygieł Joanna | master | Wpływ gier multiplayer na funkcje poznawcze, umiejętności psychologiczne i społeczne wśród graczy | |
| 2025 | Zawada Roksana | master | Świadomość ekologiczna klientów w kontekście zwrotów zakupów online | |
| 2025 | Dawidczyk Jagoda | master | Percepcja i wpływ social media i influencer marketingu na konsumentów | |
| 2025 | Jastrzębska Alicja | master | Diagnoza zachowań nabywczych konsumentów w gospodarce cyfrowej | |
| 2025 | Drabik Przemysław | master | Analiza kampanii marketingowych przy premierze dużych produkcji AAA | |
| 2025 | Dumond Magdalena | master | Mikropłatności w grach free-to-play | |
| 2025 | Micińska Agata | bachelor | Badanie powiązań pomiędzy osobowością gracza a jego preferencjami w grach cyfrowych | |
| 2025 | Klich Aleksander | master | Monetyzacja - współczesny biznes w grach wideo | |
| 2025 | Musur Mateusz | master | Analiza recenzji w serwisie Steam odnoszących się do gry Cyberpunk 2077 w okresie jej wydania | |
| 2025 | Nowak Mateusz | master | Współczesne mechanizmy zabezpieczania procesu logowania | |
| 2025 | Sikora Mateusz | master | Wykorzystanie sztucznej inteligencji przez studentów – analiza z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych | |
| 2025 | Sito Zuzanna | master | Postrzeganie użycia sztucznej inteligencji w branży rozrywkowej | |
| 2024 | Kamiński Mateusz | master | Wsparcie procesu podejmowania decyzji przez sztuczną inteligencję – studium przypadku operacji lotniczych w liniach lotniczych Lufthansa Group | |
| 2024 | Watoła Szymon | master | Obawy przed zastąpieniem przez AI | |
| 2024 | Pilch Monika | master | Zagrożenia związane z rozwojem telemedycyny | |
| 2024 | Kolasiński Dorian | master | Sztuczna inteligencja w systemach crm | |
| 2024 | Urbanek Bartłomiej | bachelor | Wpływ rozwoju sztucznej inteligencji na rynek pracy | |
| 2024 | Składanowski Marcin | bachelor | Cloud computing: Modele usług I implementacja salesforce jako przykład modelu saas | |
| 2024 | Puławska Anna | bachelor | Porównanie frameworków do automatyzacji testów na przykładzie JUnit i TestNG | |
| 2024 | Bereziuk Anna | bachelor | Analiza i implementacja wzorca MVC w kontekście programowania obiektowego w SAP ABAP | |
| 2024 | Ślusarczyk Rafał | bachelor | Komputerowa analiza głosu - znaczenie i przykłady użycia sztucznej inteligencji dla ludzkiego zdrowia | |
| 2024 | Piatczyc Joanna | bachelor | Zastosowanie rozwiązań sztucznej inteligencji w zakresie ograniczania kosztów przedsiębiorstwa | |
| 2024 | Morkisz Dawid | bachelor | Wpływ elementów losowych na gracza we współczesnych grach | |
| 2024 | Kuczmierczyk Bartosz | bachelor | Wykorzystanie frameworku Laravel do budowy aplikacji wspomagającej pracę sztygara | |
| 2024 | Kasprzak Mateusz | bachelor | Gra przeglądarkowa „Co to za piosenka” | |
| 2024 | Balcerak Adrian | bachelor | Zastosowanie narzędzi informatycznych w przedsiębiorstwie górniczym | |
| 2024 | Magdalena Gruszka | master | Usprawnienie procesu raportowania w obszarze łańcucha dostaw | |
| 2024 | Kępka Patrycja | master | Rola interakcji między graczami w kształtowaniu społeczności w środowisku gier wideo | |
| 2024 | Dytnerska Eliza | master | Teoria testowania oprogramowania: strategie, techniki i narzędzia | |
| 2024 | Brzozowska Klaudia | master | Zastosowania technologii RPA, big data oraz zaawansowanej analityki na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego | |
| 2023 | Bielecka Honorata | bachelor | Kryzysy wizerunkowe marek w mediach społecznościowych | |
| 2023 | Grabowska Justyna | bachelor | Analiza wpływu TikToka na intencje zakupowe użytkowników | |
| 2023 | Gredka Dominika | bachelor | Wpływ rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych na grę w szachy | |
| 2023 | Mizielska Oliwia | bachelor | Bankowość mobilna na przykładzie systemu płatności BLIK | |
| 2023 | Pisulski Jakub | bachelor | Rynek wirtualnych przedmiotów kosmetycznych oraz czynniki wpływające na zakupy w grze Counter-Strike: Global Offensive | |
| 2023 | Skubik Remigiusz | bachelor | Czynniki wpływające na zmianę kursu bukmacherskiego w oparciu o spotkania piłki nożnej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych | |
| 2023 | Tokarski Wiktor | bachelor | Meta w E-sporcie oraz czynniki wpływające na wynik meczu w grze e-sportowej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych | |
| 2023 | Mariusz Duka | PhD | Wyznaczanie rankingu stron WWW algorytmem ISOWQ Rank | |
| 2022 | Natalia Jabłońska | master | Wpływ wycofania third-party cookies na retargeting | |
| 2022 | Kowalczyk Jacek | master | Świadomość oraz nastawienie do korzystania z kryptowalut wśród polskiego społeczeństwa | |
| 2022 | Grabowska Dominika | master | Budowanie wizerunku marki za pomocą wideo marketingu na przykładzie TikToka | |
| 2022 | Adamczyk Katarzyna | bachelor | Skuteczność algorytmów rekomendacyjnych na platformie streamingowej Netflix | |
| 2022 | Gajowczyk Przemysław | bachelor | Wpływ lootboxów na graczy komputerowych i mobilnych | |
| 2022 | Skrzyp Piotr | bachelor | Postrzeganie probabilistyki w meczach esportowych | |
| 2022 | Grzanka Magdalena | master | Social media i ich wpływ na wizerunek firmy przed i podczas wojny na Ukrainie | |
| 2022 | Kotas Zuzanna | master | Wpływ pandemii COVID-19 na działalność turystyczną oraz rozwój e-turystyki | |
| 2022 | Olma Karolina | master | Satysfakcja klientów z użytkowania bankowości mobilnej | |
| 2022 | Zinatulina Anastasiia | bachelor | Budowa strony internetowej | |
| 2022 | Watoła Szymon | bachelor | Mikropłatności w darmowych grach | |
| 2022 | Kępka Patrycja | bachelor | Czynniki wpływające na motywację oraz satysfakcję graczy gier wideo | |
| 2021 | Jedziniak Dominik | bachelor | Implementacja aplikacji do zarządzania domowym budżetem „BPlan” | |
| 2021 | Maj Artur | bachelor | Rozwój systemów asystujących kierowcę. Od wspomagań po autonomiczne samochody | |
| 2021 | Kałuża Monika | bachelor | Gra poważna dla uczniów szkół średnich przygotowująca do matury podstawowej z matematyki | |
| 2021 | Kuśka Ireneusz | bachelor | Projekt systemu Web CMS | |
| 2021 | Szewczyk Sebastian | bachelor | Algorytm wyszukiwania drogi jako element sztucznej inteligencji w grze | |
| 2020 | Torchała Anna | master | Analiza działań reklamowych biura podróży Radsas Fun oraz ocena wpływu pandemii COVID-19 na promocję marki online | |
| 2020 | Szołtysik Michał | master | Wpływ mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych na budowę relacji z klientami i wynik finansowy przedsiębiorstwa przed i w trakcie pandemii Covid-19 na przykładzie klubów piłkarskich | |
| 2020 | Nowak Mateusz | master | Reklama produktów i usług w mediach społecznościowych przed i w czasie pandemii COVID-19 w Polsce | |
| 2020 | Kowalczyk Martyna | master | Czynniki rozwoju e-turystyki w Polsce z uwzględnieniem COVID-19 | |
| 2020 | Gałka Piotr | bachelor | Czynnik losowy w grach e-sportowych na przykładzie gry Playerunknown's Battlegrounds | |
| 2020 | Pyszny Krzysztof | bachelor | Akceptacja rozwiązań technologii chmurowej wśród użytkowników | |
| 2020 | Pomikło Sebastian | bachelor | Wpływ czynników zewnętrznych na wirtualny rynek w trybie Ultimate Team na przykładzie gier serii FIFA | |
| 2020 | Majerczak Przemysław | bachelor | Fake news - realne zagrożenie XXI wieku | |
| 2020 | Łukowicz Krzysztof | bachelor | Czynniki wpływające na satysfakcję użytkownika z korzystania z profilu społecznościowego na przykładzie organizacji e-sportowej | |
| 2020 | Lenartowicz Marcin | bachelor | Analiza możliwości rozwoju przedsiębiorstwa z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Instagram | |
| 2020 | Kurczewski Robert | bachelor | Wpływ odczuwanej satysfakcji z „okienek” na odczuwaną efektywność nauki | |
| 2020 | Krzyżowski Filip | bachelor | Tworzenie więzi kibica z klubem piłkarskim w mediach społecznościowych | |
| 2020 | Gawron Magdalena | bachelor | Analiza zachowań użytkowników wirtualnych walut przy użyciu modelowania równań strukturalnych | |
| 2020 | Girek Jakub | bachelor | Firmowa aplikacja internetowa wykorzystująca szkielet Bootstrap | |
| 2019 | Kątny Kamil | master | Wykorzystanie informatyczne w edukacji szkolnej | |
| 2019 | Sołtysik Magdalena | bachelor | System komunikacji wizualnej fundacji Śląski Króliczok, jako element kreowania wizerunku | |
| 2019 | Bula Magdalena | bachelor | Marketing mediów społecznościowych w turystyce | |
| 2019 | Biber Jarosław | bachelor | Metody i narzędzia wykorzystywane do pozycjonowania w Google | |
| 2018 | Apczyński Jakub | master | Analiza współczesnego gracza gier komputerowych | |
| 2018 | Sypuła Szymon | bachelor | Zastosowanie rozwiązań chmurowych w innowacyjnym przedsiębiorstwie | |
| 2018 | Nowak Mateusz | bachelor | Elementy optymalizacyjne wpływające na dostępność i pozycję stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google | |
| 2018 | Szołtysik Michał | bachelor | Wykorzystanie mediów społecznościowych przez kluby piłkarskie w celach marketingowych i wizerunkowych | |
| 2018 | Zagała Kacper | bachelor | Świat e-sportu w opiniach graczy na przykładzie serii gier FIFA | |
| 2018 | Nowak Patryk | bachelor | Języki, narzędzia i technologie wykorzystane w procesie tworzenia stron internetowych | |
| 2018 | Cyrulik Tomasz | bachelor | Narzędzia Google w nowoczesnym marketingu w Polsce | |
| 2017 | Adamczyk Przemysław | master | Wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w branży ogrodniczej | |
| 2017 | Marczyk Natalia | master | Ocena skuteczności internetowych działań promocyjnych na przykładzie Ośrodka Wczasowego Wrzos | |
| 2017 | Jacek Natalia | master | Rola marketingu internetowego w e-sklepie Babyland | |
| 2017 | Kurpisz Kamil | master | User Experience jako narzędzie rozwoju witryn internetowych | |
| 2017 | Burek Karol | bachelor | Wpływ procesu pozycjonowania na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google | |
| 2017 | Krawczyk Ariel | bachelor | Rozwój trendów marketingu oraz mediów społecznościowych w turystyce | |
| 2017 | Rodek Magda | bachelor | Tworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords | |
| 2017 | Adamczyk Roland | bachelor | Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego na platformie IAI-Shop | |
| 2017 | Kątny Kamil | bachelor | Komercyjne wykorzystanie mediów społecznościowych | |
| 2017 | Chlebek Paweł | bachelor | Optymalizacja witryn internetowych pod urządzenia mobilne | |
| 2017 | Grzybek Jakub | bachelor | Pozycjonowanie witryn internetowych w systemach zarządzania treścią | |
| 2017 | Górecki Marcin | bachelor | Wpływ aplikacji mobilnych na rozwój mediów społecznościowych | |
| 2017 | Ciszek Monika | bachelor | Budowa wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych | |
| 2017 | Kocjan Weronika | bachelor | Serwisy społecznościowe jako potencjalne źródło zagrożeń cywilizacyjnych | |
| 2017 | Witkowski Przemysław | bachelor | Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w przedsiębiorstwie i ich wpływ na zachowanie konsumentów | |
| 2017 | Sikora Tadeusz | bachelor | Symulacja ekonomiczna w gospodarce wirtualnej na przykładzie World of Warcraft | |
| 2016 | Oszczęda Martyna | master | Innowacje w bankowości elektronicznej na przykładzie wybranych państw | |
| 2016 | Palicki Paweł | master | Marketing przedsiębiorstwa: potencjał oraz przykłady e-marketingu w przedsiębiorstwie | |
| 2016 | Paniczek Michał | master | Świadomość bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej | |
| 2016 | Chrząstek Adam | master | Realizacja paradygmatu programowania obiektowego na przykładzie wybranych języków obiektowych | |
| 2016 | Rycko Aneta | master | Analiza bezpieczeństwa finansowego w bankowości elektronicznej | |
| 2016 | Wiewióra Robert | master | Użyteczność jako podstawa dobrze zaprojektowanego serwisu internetowego | |
| 2016 | Cieśla Łukasz | bachelor | Porównanie systemów płatności mobilnych występujących na polskim rynku | |
| 2015 | Stukanova Olena | master | Bezpieczeństwo technologiczne i prawne handlu elektronicznego na przykładzie Polski i Ukrainy | |
| 2015 | Foit Aleksander | bachelor | Strona internetowa jako przykład zastosowania e-marketingu | |
| 2015 | Obetkał Adrian | bachelor | Wpływ pozycjonowania oraz user experience na widoczność, użyteczność i atrakcyjność witryny internetowej w doświadczeniu użytkownika | |
| 2015 | Adamczyk Przemysław | bachelor | Rozwój firmy z wykorzystaniem narzędzi e-biznesu |