Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą - zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.
Znajdziesz tu wszechstronne informacje na temat SEO z uwzględnieniem najnowszych zmian związanych z rewolucją AI - to najbardziej aktualny poradnik z tej dziedziny, jaki jest dostępny na polskim rynku. Książka składa się z sześciu głównych sekcji, odzwierciedlających kluczowe obszary SEO:
Każde zagadnienie zostało bardzo szczegółowo omówione, a liczne ilustracje i wykresy ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści.
Artur Strzelecki pracuje w Katedrze Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jest wieloletnim specjalistą w dziedzinie wyszukiwarek internetowych, e-commerce oraz analityki cyfrowej. Pasjonat nowoczesnych technologii, który swoją wiedzę na temat efektywnego marketingu w wyszukiwarkach przekazuje zarówno w licznych publikacjach naukowych, jak i artykułach branżowych. W swojej pracy pomagał wielu przedsiębiorstwom zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach i poprawić wyniki sprzedaży online, a w pracy akademickiej uczy studentów, jak działają wyszukiwarki internetowe i jak można je wykorzystać w marketingu.
Strzelecki, A.(2025). SEO w praktyce. Wydawnictwo Naukowe Helion. s. 952